Bestilling av kursplass

Kursdeltakelse- før og etter

Fakturaspørsmål

Spørsmål om eksamen

 

Bestilling av kursplass

# Jeg ønsker å kjøpe en kursplass på Holte Academy sin nettside, men får ikke opp valget “faktura” ved betaling. Hva gjør jeg?

  1. Sjekk at du har skrevet inn organisasjonsnummeret uten mellomrom ved registrering.
  2. Dersom du fortsatt ikke får opp valget faktura, vennligst send en e-post til post@holteacademy.no med beskjed om ønsket kursgjennomføring samt fakturainformasjon (organisasjonsnummer, firmanavn og eventuell referanse for faktura).

# Jeg ønsker å bestille mer enn én kursplass og ønsker å få det på en samlet faktura. Hva gjør jeg?

Vennligst send en e-post til post@holteacademy.no med beskjed om ønsket kursgjennomføring samt fakturainformasjon (navn på deltakere, e-postadresser, organisasjonsnummer, firmanavn og eventuell referanse for faktura)

# Jeg ønsker å innhente et tilbud på et bedriftsinternt kurs. Hvem kontakter jeg?

Ta kontakt med vår salgsavdeling på telefon 934 41 519 eller send en forespørsel til post@holteacademy.no

# Jeg ønsker å melde meg på kurs, og har fått informasjon om at mitt firma har en rabattavtale med Holte Academy. Hva gjør jeg?

Send en e-post til post@holteacademy.no og be om å få tilsendt rabattkoden.

 

Kursdeltakelse 

# Jeg skal delta på et klasseromskurs eller ta et e-læringskurs, men kommer ikke inn på læringsplattformen.

Første gangen du logger inn på Holte Academys læringsplattform, Talent LMS , benytter du e-postadressen din som brukernavn og Kurs1234 som passord.

Du blir bedt om å bytte passord ved første gangs pålogging. Har du vært pålogget tidligere, men husker du ikke passordet du satte? Benytt «Glemt passord» lenken på påloggingssiden.

# Jeg er påmeldt et kurs hos Holte Academy, men er blitt forhindret fra å delta. Hva gjør jeg?

Se Holte Academys betingelser – klikk her

# Jeg har gjennomført et kurs og ønsker et kursbevis. Hvor finner jeg dette?

Logg deg inn på Holte Academys læringsplattform Talent LMS, klikk deretter på ditt navn i Toppmenyen, og igjen på “Mine kursbevis”.

# Jeg er påmeldt et kurs i dag, men er blitt syk. Hva gjør jeg?

  1. Se Holte Academys betingelser – klikk her
  2. Send en e-post til post@holteacademy.no og informer om at du er blitt syk.

 

Fakturaspørsmål

# Jeg har mottatt en purring på faktura og behøver kopi av original faktura. Hvem kontakter jeg?

Vennligst send en e-postforespørsel til post@holteacademy.no

# Jeg lurer på noe vedrørende faktura jeg har mottatt.

Vennligst send en e-postforespørsel til post@holteacademy.no

 

Spørsmål om eksamen

# Jeg har gjennomført et kurs og er klar for å melde meg opp til eksamen, men finner ikke e-posten jeg fikk tidligere (fra PeopleCert) med min eksamensvoucher. 

  1. Sjekk om du finner e-posten du mottok tidligere, hvor avsender er “PeopleCert”.
  2. Send en e-post til post@holteacademy.no og forklar at du trenger å få tilsendt din eksamensvoucher på nytt.

# Jeg skal ta online eksamen, men har datatekniske problemer. Hva gjør jeg?

Ta kontakt med PeopleCert på telefon: 23 02 49 77 eller e-post: customerservice@peoplecert.org (engelsk kommunikasjon).

# Jeg har booket time til online eksamen men ønsker å endre tid/dag for eksamen. Hva gjør jeg?

Du finner informasjon om hvordan du endrer en booket tid på PeopleCert sine nettsider – klikk her.

# Jeg har spørsmål som gjelder online eksamen. Hva gjør jeg?

  1. Ta kontakt med PeopleCert på telefon: 23 02 49 77 eller e-post: customerservice@peoplecert.org (engelsk kommunikasjon).
  2. Du finner mye informasjon på PeopleCert sine supportsider på nett – klikk her.

# Jeg har ikke bestått eksamen. Hva gjør jeg?

Send en e-post til post@holteacademy.no

#Hvor lang tid tar det før eksamensresultatet blir publisert?

Eksamensresultat vil foreligge 2-3 virkedager  etter gjennomført online eksamen.

#Mitt eksamensresultat i kandidatportalen står som «Pending». Hva betyr det?

Det betyr at ditt eksamensresultat først blir publisert når kravet om opplastet sertifiseringsbevis er innfridd. Har du ikke lastet opp ditt PRINCE2® sertifiseringsbevis tidligere, må dette lastes opp. (Gjelder for kurs hvor det er krav om at du har bestått PRINCE2® Foundation eksamen tidligere, f.eks. gjelder dette for PRINCE2® Practitioner).

#Hvor finner jeg mitt sertifiseringsbevis etter endt eksamen?

Etter at ditt eksamensresultat er publisert har du mulighet til å laste ned ditt elektroniske sertifiseringsbevis via egen brukerkonto på kandidatportalen til PeopleCert.  Logg deg inn her

#Jeg tok min eksamen for lenge siden. Nå trenger jeg mitt sertifiseringsbevis. Hva gjør jeg?

Til deg som tok eksamen før 2016:

Dersom du tok du en sertifiseringseksamen før 2016, gikk eksamen via leverandøren APMG. De har en egen kandidatportal som man kan logge seg inn på med tidligere opprettet brukerkonto. Klikk deg inn på følgende lenke får å komme til kandidatportalen. Her må du legge inn din e-post adresse så systemet kan finne din bruker. Opplever du problemer med dette kan APMG også kontaktes per e-post for videre hjelp: Exams@APMG-Benelux.com

 

Til deg som har tatt eksamen etter 2016:

Derom du har tatt eksamen etter 2016, vil ditt sertifiseringsbevis være tilgjengelig på PeopleCert sin kandidatportal. Logg deg inn her med tidligere opprettet bruker. Husker du ikke passordet, kan dette fremskaffes på innloggingssiden. Skulle du oppleve problemer med innlogging, vil PeopleCert hjelpe deg videre Her har du mulighet til å ta kontakt per e-post, chat og telefon.

  1. Ta kontakt med PeopleCert på telefon: 23 02 49 77 eller e-post: customerservice@peoplecert.org (engelsk kommunikasjon).
  2. Du finner mye informasjon på PeopleCert sine supportsider på nett – klikk her.