Kurs 4: Forretningsforståelse, kundestrategi ABC-kunder og økonomi (Bas)
Strøm A: Mai 2024
Strøm B: Mai/juni 2024
Få innblikk i hvordan du kan lykkes bedre i forhandlinger og gjøre kunden fornøyd.
Om kurset
Innhold i kurset
Å være en god forhandler handler ikke om å vinne eller tape. En god forhandler får alltid det best mulige resultatet som fører til noe positivt for begge parter. Kurset fokuserer på hva som skaper verdi for kunden og hvordan vi oppdager og leverer på det. Gjennom økt forretningsforståelse kan vi gå fra hva kunden vet til det kunden ikke vet og sånn sett skape mersalg som gir mer verdi for kunden. Dermed øker vi også forspranget mot konkurrentene våre.
- Konsulterende salg
- Tørre å ta en prisdiskusjon
- Hvordan prate om pris med kunden
- Selge inn behovet bak behovet
- Spørsmålsteknikk
- Naturlig mersalg
- Håndtere innsigelser
- Møt kunden med kundens argument
LÆRINGSMÅL
Etter kurset kan du, gjennom konstruktiv kundehåndtering, omgjøre kundens klager til ønsker og oppdage mersalgsmuligheter. Kurset sikter mot bedre resultat på bunnlinja ved å fokusere på myke verdier.
Kursholder
Info
Kursrekken for «Bas» består av kursene vist under.
Kurs 1: Kommunikasjon og ledelse
Kurs 2: Å jobbe i prosjekt
Kurs 3: Kontraktshåndtering
Kurs 4: Forretningsforståelse, kundestrategi ABC-kunder og økonomi
Dette kurset inngår i Instalco skolen som tilbyr tilpasset prosjektopplæring for ansatte i Instalco. Kursene i skolen leveres av Holte Academy, og er tilpasset Instalco sin prosjektpraksis og hverdag.
TIL FORSIDEN/ OVERSIKT ALLE KURS