Webinar: Bestillerkompetanse – Slik får du bedre leveranser

19. oktober – Dette webinaret vil gi deg nyttige perspektiver på hvordan du kan legge til rette for bedre samarbeid med andre og oppnå bedre leveranser. Bli bevisst hvordan du kan gjøre bedre bestillinger, slik at du blir en enda bedre kunde!

Påmelding
  • Innhold

Innhold

Ofte skylder vi på leverandøren om vi er skuffet med et produkt eller en tjeneste, eller en leveranse. Men kan det tenkes at det er vi selv som har vært for utydelig i bestillingen? Dette gjelder like mye internt, mellom deg og dine kolleger eller leder og medarbeidere, som det gjelder ut mot eksterne leverandører. Hele verdikjeden må fungere om vi skal få dette til.

Uansett hvilket behov du har og hva du ønsker å oppnå – hvordan sikrer du at du får den rette verdien med rett bruk av ressurser? Om du er klar, tydelig, direkte og blid når du gjør en bestilling, setter du leverandøren din i stand til å gjøre deg fornøyd. Og da trenger du bestillerkompetanse.

Du må selv ta ansvar for at du får gode leveranser! Du som kunde må ta ansvar for at leverandøren forstår oppgaven og dermed kan levere etter DIN forventning.

Bli med på gratis webinar og få nye perspektiver som kanskje kan gjøre en forskjell i din arbeidshverdag.


Møt Sidsel Storaas

Webinaret gjennomføres av vår dyktige samarbeidspartner Sidsel Storaas. Hennes lidenskap er å skape kultur og struktur for virksomheter, team, ledere og medarbeidere for å oppnå fortreffelighet i alt de gjør.

Sidsel har lang arbeidserfaring fra roller og stillinger innen kvalitetsledelse i store selskaper, og har jobbet med store investeringsprosjekter, LEAN og implementering av kultur for kvalitet og forbedring, ledelses- og styringssystemer, revisjon, risikostyring og flere læringsprogrammer, online og klasserom. Storaas er utdannet sivilingeniør fra NTNU og er Master Black Belt i Lean Six Sigma.

Sidsel er også kursholder for disse kursene som vi har i Prosjektuka i november: